تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757307
شناسه : 3757307
تاریخ :
تساوی بدون گل پرسپولیس و تراکتور در نیمه اول اقتصاد ایران: نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس با تساوی بدون گل همراه بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس با ۱۵ دقیقه تأخیر از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل همراه بود.

ترکیب پرسپولیس برای رویارویی با هم تیمی‌های سابق

خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب اولیه تیمش نسبت به بازی قبلی گرفت تا نفرات زیر را برای این دیدار انتخاب کند:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر.

دراگان اسکوچیچ نیز تصمیم گرفت از تمام قوای خود برای رویارویی حساس امشب استفاده کند تا ترکیب ابتدایی میزبان به شرح زیر باشد:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال.

ترکیبی که باعث رویارویی بازیکنان پرسپولیس با هم تیمی‌های سابق خود نظیر بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر شد.

حاشیه پر رنگ روی متن فنی

حساسیت بالای بازی به قدری بود که ناظر مسابقه هم برای شروع بازی مجبور شد ۱۵ دقیقه تأخیر ایجاد کند تا جو ورزشگاه تا حدودی تحت کنترل قرار بگیرد.

همین موضوع روی عملکرد بازیکنان دو تیم نیز تأثیرگذار بود تا آنها در دقیقه‌های ابتدایی کاری جز دادن پاس‌های اشتباه برای خلق موقعیت نکنند.

هرچه از زمان بازی گذشت تسلط تراکتور بر توپ و میدان با تشویق پرشور هوادارانش بیش از پیش شد تا آنها در ۵ دقیقه پایانی دو موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کنند اما الکسیس گندوز مانع از گلزنی عارف آغاسی روی ارسال کرنر و سپس شوت از راه دور مهدی ترابی شد تا تلاش آنها نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل در پایان ۴۵ دقیقه به همراه نداشته باشد.