تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3757294
شناسه : 3757294
تاریخ :
مشکلات تردد زائران اربعین را برای سال آینده کاهش می‌دهیم اقتصاد ایران: چذابه - وزیر راه و شهرسازی گفت: کارهای بسیار خوبی در مرزهای اربعین انجام شده ولی برنامه ریزی می‌کنیم که مشکلات تردد زائران برای سال آینده کاهش می یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش، فرزانه صادق مالواجرد شامگاه امروز پنجشنبه در مرز شلمچه اظهار کرد: امروز از مرز مهران و چذابه بازدید داشته‌ایم و ان‌شاءالله در ادامه از شلمچه بازدید خواهیم داشت. دلیل انتخاب این مرزها به این دلیل بوده که بیشترین ورود و خروج زائران از این مرزها انجام می‌شود.

وی افزود: حدود ۵۰ درصد ترددها از مرز مهران، حدود ۳۰ درصد از مرزهای چذابه و شلمچه است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: طی بازدیدی که از مرزداشته ام پیشرفت در زیرساخت‌ها چشمگیر بوده و خدمات رسانی به زائران بسیار است.

صادق مالواجرد با بیان اینکه کلیه اتباع از این مرز تردد دارند، تصریح کرد: قطعاً در ۲ تا ۳ روز آینده تعداد بیشتری از زوار وارد مرزها خواهند شد. برای افرادی که خود رانندگی می‌کنند و افرادی که با ناوگان حمل و نقل عمومی در تردد هستند تمهیدات لازم اندیشیده شده و پلیس راهور باید تلاش کند تا قوانین رعایت شود.

وی افزود: خوشبختانه قرارگاه پیش بینی‌های خود را انجام داده است، اینکه تعداد اتوبوس‌ها به چه صورت باشد تا زائران با مشکل مواجه نشوند بررسی شده و ان‌شاءالله مشکلی نخواهیم داشت اما قطعاً پس از پایان این مراسم برنامه ریزی های بعدی انجام خواهد شد تا برای سال آینده مشکلاتی که اکنون وجود دارد برطرف شود و به بهترین نحو ممکن بتوانیم به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه کنیم.