تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757293
شناسه : 3757293
تاریخ :
پیروزی شاگردان حسینی در نیمه اول دیدار با نساجی اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و نساجی با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم و نساجی در هفته دوم لیگ برتر امروز پنج‌شنبه اول شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه امام خمینی (ره) با حضور سیستم داور ویدئویی var و با قضاوت موعود بنیادی فر رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، عارف حاجی عیدی، محمدمهدی لطفی، امین کاظمیان، امین جهان کهن، بهرام گودرزی، رضا جبیره

ترکیب نساجی: لوان پولی، امیرمهدی جان ملکی (۱۷- کارت زرد)، محمدرضا عباسی، محمود قاید رحمتی (۲۶- سیامک نعمتی)، سعید آقایی، منصور باقری، مهرداد رضایی، امیرمحمد هوشمند، محمداحسان حسینی، حسین زامهران، حامد پاکدل

بازی با شروع خوب بازیکنان نساجی آغاز شد و در دقیقه ۷ موقعیتی را روی دروازه آلومینیوم تدارک دیدند که مدافعان این تیم به خوبی توپ را دور کردند در ادامه و در دقیقه ۱۱، جهان کهن با نفوذ عالی خود به قلب دفاع نساجی می‌توانست دروازه نساجی را باز کند اما حرکت خوب او، با شوت جالبی همراه نشد.

در دقیقه ۲۵، حاجی عیدی فرصت گلزنی پیدا کرد و با ضربه‌ای دیدنی دروازه نساجی را هدف قرار داد که با مهار خوب «لوان پولی» توپ به کرنر رفت. در دقیقه ۴۱ و روی پاس بهرام گودرزی، عارف حاجی عیدی موفق شد گل اول بازی را برای آلومینیوم به ثمر برساند تا نیمه اول این بازی به سود شاگردان حسینی به پایان برسد.