تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757271
شناسه : 3757271
تاریخ :
«خیبر» تیم خوبی بسته است/ نیازمند هماهنگی بیشتری هستیم اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: تیم خوبی داریم ولی زمان نیاز است تا در فرصت‌های باقی مانده به هماهنگی برسیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان گفت: خوشحالیم که یک فصل دیگر در خدمت مردم خوب لرتبار هستیم. فصل قبل همین روزها کارمان را شروع کردیم، اهدافی داشتیم که خدا را شکر به اهداف‌مان رسیدیم.

وی ادامه داد: الان داریم در فضایی با هم صحبت می‌کنیم که به مجموعه افتخار می‌کنیم که این اتفاق افتاد و می‌تواند یک سری آورده‌های خوبی برای لرستان و خرم آباد و لرتباران داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه سخنان خود پیرامون بازی با سپاهان گفت: اول از همه خیرمقدم می‌گویم به کاروان سپاهان و امیدوارم دو روزی که در خرم آباد هستند شرایط لازم برای اقامتشان باشد، سوای نتیجه که امیدوارم با پیروزی ما همراه باشد امیدوارم ۲۴ ساعت خوبی در این شهر داشته باشند.

مهاجری با بیان اینکه با آمدن خیبر به لیگ برتر اولین بار است که خرم آباد این فضا را تجربه می‌کند، بیان کرد: امیدوارم این فضایی که خیبر در اختیار استان قرار داده است بسترساز توسعه بسیاری از زیرساخت‌ها اعم از فرودگاه، هتل، گردشگری و… باشد.

وی ادامه داد: فوتبال می‌تواند آورده‌های خوبی داشته باشد و امیدوارم مسئولان شهری از این فرصت استفاده کنند، مردم خرم آباد بارها نشان دادند لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم بتوانند از بهترین امکانات استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه سخنان خود در مورد وضعیت تیم هم گفت: در بحث هواداران امیدوارم مثل سال گذشته پشت تیم باشند، فصل قبل ما سه بازی اول را خوب شروع نکردیم و نتیجه لازم را نداشتیم ولی آنقدر هواداران خوب آمدند و پشت تیم ایستادند که توانستیم به جایی برسیم با بهترین امتیاز و بیشترین برد صعود کنیم.

مهاجری افزود: امیدوارم امسال هم همین شرایط باشد، تیم خوبی داریم ولی زمان نیاز است تا در فرصت‌های باقی مانده به هماهنگی برسیم. تغییرات زیادی نسبت به تیم‌های دیگر داشتیم و نیازمند هماهنگی بیشتری هستیم. خدا را شکر هفته اول بازی خارج از خانه بود و توانستیم پیروزی ارزشمندی به دست بیاوریم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: جا دارد تشکر کنم از کادر اجرایی که از روزی سوت پایان بازی‌های لیگ یک زده شد این ورزشگاه را به دست گرفتند. اجرایی باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال که مردانه تلاش کردند. در این فرصت ورزشگاه آزادی آماده نمی‌شد، پرسپولیس در اراک باید بازی کند، استقلال دنبال استادیوم دیگری می‌گردد و چادرملو در شهری دیگری بازی می‌کند. ولی ما خداراشاکریم که می‌توانیم در شهر خرم‌‏آباد‬ و ورزشگاه خودمان میزبان تیم‌ها باشیم.