تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757258
شناسه : 3757258
تاریخ :
حضور خیبر در لیگ برتر می‌تواند بسترساز توسعه زیرساخت‌ها باشد اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: امیدوارم فضایی که خیبر در اختیار استان قرار داده است بسترساز توسعه بسیاری از زیرساخت‌ها باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان گفت: خوشحالیم که یک فصل دیگر در خدمت مردم خوب لرتبار هستیم. فصل قبل همین روزها کارمان را شروع کردیم، اهدافی داشتیم که خدا را شکر به اهداف‌مان رسیدیم.

وی ادامه داد: الان داریم در فضایی با هم صحبت می‌کنیم که به مجموعه افتخار می‌کنیم که این اتفاق افتاد و می‌تواند یک سری آورده‌های خوبی برای لرستان و خرم آباد و لرتباران داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه سخنان خود پیرامون بازی با سپاهان گفت: اول از همه خیرمقدم می‌گویم به کاروان سپاهان و امیدوارم دو روزی که در خرم آباد هستند شرایط لازم برای اقامتشان باشد، سوای نتیجه که امیدوارم با پیروزی ما همراه باشد امیدوارم ۲۴ ساعت خوبی در این شهر داشته باشند.

مهاجری با بیان اینکه با آمدن خیبر به لیگ برتر اولین بار است که خرم آباد این فضا را تجربه می‌کند، بیان کرد: امیدوارم این فضایی که خیبر در اختیار استان قرار داده است بسترساز توسعه بسیاری از زیرساخت‌ها اعم از فرودگاه، هتل، گردشگری و… باشد.

در حال تکمیل…