تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3757244
شناسه : 3757244
تاریخ :
حدود ۲ میلیون زائر اربعین به کشور بازگشتند اقتصاد ایران: شلمچه- فرمانده انتظامی فراجا گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون حدود ۲ میلیون نفر از زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر پنجشنبه در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: وضعیت زائران در رفت و برگشت تحت کنترل نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران است و آنها در امنیت کامل تردد می‌کنند.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران اربعین حسینی افزود: از اکنون شاهد افزایش موج بازگشت زائران از مرزهای هشت گانه هستیم و اکنون میزان بازگشت زائران بیشتر از رفت آنان است.

فرمانده انتظامی فراجا گفت: تا روز گذشته حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرزهای هشت گانه به کشور بازگشتند و امروز بازگشت زائران به ۲ میلیون نفر رسیده است.

سردار رادان بیان کرد: شیب برگشت رو به افزایش است و پلیس ایران در کنار وزارت راه و شهرسازی، هلال احمر و وزارت بهداشت تمهیدات لازم برای تسهیل در بازگشت زائران را اندیشیده است.

وی افزود: امیدواریم زائران که از ناوگان شخصی خود استفاده می‌کنند به اندازه کافی استراحت کنند و با خواب‌آلودگی به رانندگی نپردازند تا شاهد تصادفات جاده‌ای نباشیم.

فرمانده انتظامی فراجا گفت: نیروهای انتظامی با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و بازخوردهای زائران، به‌طور مداوم در حال بهبود و ارتقای خدمات خود است تا ضمن تسهیل سفر زائران، امنیت و راحتی آنها را نیز تضمین کند، این تلاش‌ها نشان‌دهنده تعهد و دقت نیروهای یگان ویژه در ارائه خدمات بهتر و برآورده کردن نیازهای زائران در ایام اربعین است.

وی با تاکید بر اینکه تردد زوار با سهولت در حال است، اظهار کرد: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای هشت گانه منتهی به کشور عراق وجود ندارد و زائران در امنیت کامل تردد خود را انجام می‌دهند.