تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757226
شناسه : 3757226
تاریخ :
تجربه محمدی به پرسپولیس کمک می کند/ دیدار با تراکتور جذاب است اقتصاد ایران: پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه تجربه میلاد محمدی می تواند به این تیم کمک کند، گفت: این بازیکن در سال های اخیر و با حضور در اروپا تجربه های زیادی کسب کرده که می تواند به کمک پرسپولیس بیاید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم رو در روی ذوب آهن قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» در اولین بازی رسمی خود دو امتیاز حساس را از دست دهند. سرخ‌پوشان فردا پنج شنبه اول شهریور در یکی از دیدارهای این فصل خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) (سهند) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود و باید دید پرسپولیس می‌تواند از این بازی ۳ امتیاز کامل را کسب کند یا خیر.

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: برای قضاوت در مورد پرسپولیس در فصل جدید باید صبور باشیم، این تیم تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد اما آن چیزی که در دیدار اول این تیم به چشم آمد، به نظرم می‌شود به پرسپولیس امیدوار بود.

تجربه محمدی به پرسپولیس کمک می کند/ دیدار با تراکتور جذاب است

او ادامه داد: پرسپولیس در بازی اول فقط روی کاغذ میزبان بود و بازیکنان این تیم سختی زیادی را کشیدند تا به اراک سفر کنند. اشتیاق و میل به گلزنی در بازیکنان پرسپولیس بسیار زیاد دیده می‌شد و با توجه به مدت زمان کوتاهی که گاریدو در تیم حضور دارد، این اتفاق بسیار خوب و مطلوب است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار این تیم با تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: اینکه ۳ بازیکن فصل گذشته پرسپولیس اکنون عضوی از تراکتور هستند به نظرم نمی‌تواند تأثیری در بازی داشته باشد. پرسپولیس و تراکتور هر دو جز تیم‌های مدعی در فوتبال ایران هستند و فکر می‌کنم تماشاگران دیدار جذابی را شاهد خواهند بود.

آشوبی در رابطه با حضور میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس عنوان کرد: محمدی در سال‌های اخیر جز بازیکنانی بوده که همیشه به تیم ملی دعوت می‌شده و تجربه حضور در میادین بزرگ را دارد. او با شایستگی در فوتبال اروپا حضور داشت و با توجه به اینکه پرسپولیس نیاز مبرمی به یک مدافع چپ تخصصی داشت تصمیم جذب او بسیار درست بوده و با توجه به شناختی که از او دارم به نظرم می‌تواند مُهره مؤثری برای پرسپولیس باشد و دغدغه‌های این تیم را کاهش دهد.