تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757225
شناسه : 3757225
تاریخ :
پرسپولیس در یک صورت می‌تواند تراکتور را شکست دهد اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس در یک صورت می تواند تراکتور را شکست دهد، گفت:

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ برتر در فصل بیست و چهارم روز پنج شنبه اول شهریور در تبریز باید رو در روی تیم تراکتور قرار گیرد. شاگردان «گاریدو» دیدار اول خود با ذوب آهن را با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رساندند و در تلاش هستند تا اولین پیروزی خارج از خانه و فصل جدید را کسب کنند.

محمود شافعی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار این تیم برابر ذوب آهن اظهار داشت: هر دو تیم تاکتیکی بازی کردند و با تغییر و تحولاتی نسبت به فصل گذشته به مصاف هم رفتند مخصوصاً تیم پرسپولیس که در اکثر پست‌ها با تغییر بازیکن مواجه شده بود.

او ادامه داد: اگر گل زود هنگامی که ذوب آهن به ثمر رساند را کنار بگذاریم، پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. پرسپولیس در چند جا با مشکل رو به رو بود که به نظرم با اضافه شدن یکی، دو بازیکن این موارد نیز اصلاح خواهد شد و دوباره مانند سال‌های اخیر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

شافعی در رابطه با دیدار پرسپولیس - تراکتور تصریح کرد: این بازی بسیار سخت است علاوه بر اینکه دیدار دو تیم همیشه حساس بوده؛ این دو تیم روند تغییر بازیکن و سرمربی را در این فصل داشته اند. مخصوصاً جدایی ۳، ۴ بازیکن از پرسپولیس حساسیت را روی این تیم افزایش داد. اگر پرسپولیس بتواند در همان نیمه اول به نظم تاکتیکی برسد می‌تواند تراکتور را شکست دهد. تراکتور در سال‌های اخیر در بازی با پرسپولیس ترس داشته و با حضور ۳، ۴ بازیکن سابق این تیم هم نمی‌تواند مقابل پرسپولیس توفیقی داشته باشد و روند پیروزی‌های پرسپولیس مقابل تراکتور ادامه خواهد داشت.

او در رابطه با حضور میلاد محمدی در ترکیب پرسپولیس گفت: او چند سال به عنوان بازیکن تیم ملی در فوتبال اروپا حضور داشت و تجربه لازم را به دست آورده است. ضمن اینکه او به عنوان بازیکن چپ پا می‌تواند در دو پست دفاع و وینگر چپ بازی کند. حضور او در تیم می‌تواند به سرمربی در چیدن ترکیب مورد نظر خود کمک کند.