تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757164
شناسه : 3757164
تاریخ :
چوکای تالش وارد فصل نقل ‌و انتقالات شد اقتصاد ایران: رشت- مدیران تیم فوتبال چوکای تالش با جذب ۲ بازیکن جدید و تمدید قرارداد ۸ بازیکن خود، فصل نقل‌ و انتقالات را برای حضور پر قدرت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران تیم فوتبال چوکای تالش با جذب ۲ بازیکن جدید و تمدید قرارداد ۸ بازیکن خود، فصل نقل و انتقالات را برای حضور پر قدرت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران باقدرت آغاز کردند.

در همین راستا حمید خدابنده‌لو، مسعود فاقرلو، مهدی ده‌مست، امیرحسین نوایی، مهدی شوریابی، سهیل یعقوب‌خواه، جمیل نصیری و محمدجواد صفری بازیکنان فصل گذشته چوکا قرارداد خود را با این تیم به مدت یک سال تمدید کردند.

بازیکن آکادمی کیا به چوکا پیوست

مدیران چوکای تالش پس از تمدید ۸ بازیکن شروع به جذب بازیکنان جدید کردند و در همین راستا امیرحسین قاسمی، مدافع فصل گذشته آکادمی فوتبال کیا را به خدمت گرفتند.

پیام ملکیان به چوکا تالش پیوست

مدیران چوکای تالش در روز شلوغ نقل و انتقالات باشگاه با پیام ملکیان، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز قرارداد امضا کردند.

ملکیان متولد ۲۳ دی ۱۳۷۲ در شهر مسجد سلیمان است که در پست مدافع چپ بازی می‌کند که سابقه بازی در تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد، سرخپوشان پاکدشت، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان و سپیدرود رشت را در کارنامه دارد.