تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3757146
شناسه : 3757146
تاریخ :
نیروی دریایی امروز در لبه جلویی نبرد با دشمنان قرار دارد اقتصاد ایران: جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی آب‌های منطقه و شمال اقیانوس هند را از لوث وجود هرگونه تعرض خارجی پاک کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیردریادار حمزه علی کاویانی در حاشیه دومین جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ویژه همسران و دختران که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه بخش مهمی از آمادگی رزمی نیروی دریایی مربوط به انگیزه و روحیه است اظهار کرد: این موضوع به عنوان مؤلفه‌های غیر فیزیکی بر امادگی رزمی نیروی دریایی تأثیر دارد.

وی افزود: وقتی ناوگروه‌ها یا ناوگان نیروی دریایی برای دفاع از منافع کشور در دوردست‌ها و دریاهای آزاد، دریای سرخ، شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای مدیترانه حضور پیدا می‌کند نیازمند پشتیبانی و همراهی خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه روحیه و نشاط خانواده‌ها موجب می‌شود تا نیروی دریایی به نحو شایسته به مأموریت‌های خود بپردازد گفت: نیروی دریایی امروز در لبه جلویی نبرد با دشمنان نظام اسلامی قرار دارد.

جانشین نیروی دریایی راهبری ارتش تصریح کرد: دشمنان بر این خیال بودند که با تحریم و بستن خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی، ایران را به زانو دربیاورد اما دیدید که ناوگروه‌های نیروی دریایی در صحنه دریا نگذاشتند حرف‌های پوچ رئیس جمهور آمریکا به ظهور برسد و ما چه در صادرات نفت و چه واردات و صادرات انواع کالا با پشتیبانی نیروی دریایی سالم‌ترین خطوط مواصلاتی دریایی را در دنیا داریم.

امیر دریادار کاویانی تاکید کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی حتی به سایر کشورها که در معرض تعرض دزدان دریایی بودند کمک کرد و امروز صحنه شمال اقیانوس هند که محل فعالیت دزدان دریایی به نمایندگی از نظام سلطه بود صحنه‌ای امن برای تبادلات تجاری و بازرگانی شده است.

وی گفت: نیروی دریایی به نمایندگی از جمهوری اسلامی صحنه را از لوث وجود هرگونه تعرض خارجی پاک کرده است.

دومین دوره جشنواره ارزشی ورزشی نداجا از ۲۸ مرداد ماه آغاز و تا امروز پنج شنبه یکم شهریور ماه به پایان رسید و به نفرات گروه‌های برتر مدال و هدایایی اهدا شد.