تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757134
شناسه : 3757134
تاریخ :
هلال احمر با تمام امکانات در ایران و عراق مشغول ارائه خدمت است اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به مجموع اقدامات خوب هلال احمر در مرز خسروی، گفت: هلال احمر با تمام امکانات در ایران و عراق مشغول ارائه خدمت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محمودی ظهر پنجشنبه در بازدید از مرز خسروی اظهار کرد: امسال با توجه به فراهم شدن امکانات اربعینی شاهد وضعیت بسیار خوبی در مرز خسروی هستیم مجموعه هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این بین با تمام امکانات، تجهیزات و برنامه‌ریزی بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در مرز خسروی و ایام اربعین با تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در حال خدمت است، افزود: هلال احمر امسال با اکیپی بالغ بر ۲ برابر ظرفیت سال گذشته در حال ارائه خدمات هستند و در داخل خارج از مرز و در داخل خاک عراق نیز این خدمات ادامه دار است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی که مجموعه هلال احمر استان کرمانشاه با هلال احمر عراق و مسئولین عراقی انجام گرفته کارها رو بسیار تحصیل کرده و سرعت عمل کارها بسیار بالا برده است.

محمودی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به خدمات هلال احمر چه در ایران و چه در خاک عراق این امکان فراهم شده و دچار هیچ گونه تأخیری در دریافت خدمات نیستند.