تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757131
شناسه : 3757131
تاریخ :
دیبالا با هواداران رُم خداحافظی کرد اقتصاد ایران: ستاره آرژانتینی تیم فوتبال رُم آماده پیوستن به تیم جدید خود شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا امروز (پنجشنبه) برای آخرین بار در زمین تمرینی تریگوریای تیم فوتبال رم حضور پیدا کرد و با هواداران این تیم وداع کرد.

دیبالا از چندی قبل با مسئولان باشگاه القادسیه عربستان وارد مذاکره شده بود و رمی‌ها هم با جدایی او مخالفت نکردند، چرا که نه تنها از انتقال او به عربستان صاحب درآمد بلکه از پرداخت حقوق نسبتاً سنگین بازیکن معاف خواهد شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که همه چیز برای اعلام رسمی پیوستن ستاره سابق یوونتوس که دو سال پیش به رم پیوست، آماده شده است.

به همین دلیل هم امروز بیش از 50 تن از طرفداران دیبالا صبح امروز در زمین تمرینی تریگوریا منتظر او ماندند تا برای آخرین بار در کنار او با پیراهن رم عکس یادگاری و امضا بگیرند و این اتفاق احساساتی شدن ستاره آرژانتینی را هم به همراه داشت.

در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت و شبکه اسپورت ایتالیا هم اعلام کرده‌اند که دیبالا در سالن بدنسازی مرکز تمرینی تریگوریا با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرده و گفته که عازم عربستان است.

دیبالای 30 ساله در حالی از رم جدا می‌شود که در اولین بازی این تیم در فصل جدید سری A نیز حضور پیدا کرد. او مجموعاً برای رم 78 بازی رسمی انجام داد و در آنها 34 گل زد.

انتهای پیام/