تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757126
شناسه : 3757126
تاریخ :
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ٢٠٢ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در قوچان اقتصاد ایران: قوچان- فرماندار قوچان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ٢٠٢ پروژه با اعتبار یک هزار و ۴٩ میلیارد و ٩٣١ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی صفایی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری قوچان اظهار کرد: برای هفته دولت امسال ٢٨ دستگاه اجرایی برنامه‌ریزی افتتاح و کلنگ‌زنی ٢٠٢ پروژه را با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴٩ میلیارد و ٩٣١ میلیون تومان انجام داده‌اند.

فرماندار قوچان تعداد پروژه‌های قابل افتتاح را ١٨٧ پروژه با اعتباری بالغ بر ٨٨٧ میلیارد و ٣٩٠ میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: ١۵ پروژه با اعتبار ١۶٢ میلیارد و ۵۴١ میلیون تومان هم در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.

وی یادآور شد: امور آب با یک پروژه و اعتبار ١٧۵ میلیارد تومانی، آموزش‌وپرورش با هفت پروژه و اعتبار ١٠۴ میلیارد تومانی و دانشگاه صنعتی قوچان با سه پروژه و اعتبار ٨۵ میلیارد تومانی بیشترین سهم افتتاح و کلنگ‌زنی را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند.

صفایی بابیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه صنعتی، خدماتی، آموزشی و… بوده است، افزود: در حوزه بخشداری‌ها هم در سطح روستاها برخی اقدامات مثل آسفالت به‌صورت تهاتری انجام می‌شود اما قوچان عتیق با ۴۶ پروژه و اعتبار ٨ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان بیشتر سهم را به خود اختصاص دادند.