تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3757124
شناسه : 3757124
تاریخ :
جنایت قرن و نسل‌کشی ملت فلسطین با حمایت آمریکا و غرب ادامه دارد اقتصاد ایران: «عبدالملک بدرالدین الحوثی» با بیان اینکه دشمن صهیونیستی ۳۲۱ روز است که جنایت قرن و نسل‌کشی مردم فلسطین را با مشارکت آمریکا و حمایت غرب ادامه می دهد، امت اسلامی را به مسئولیت‌پذیری فراخواند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه به‌ویژه تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه سخنرانی کرد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: دشمن صهیونیستی ۳۲۱ روز است که جنایت قرن و نسل‌کشی مردم فلسطین را با مشارکت آمریکا و حمایت غرب ادامه می دهد. درد و رنج و مظلومیت مردم فلسطین دهه‌ها است که ادامه دارد و اکنون بار دیگرتجدید و تشدید شده است.

وی افزود: سطح مسئولیت و وظیفه شرعی و اخلاقی بر دوش مسلمانان باید به اندازه ظلم و ستم طولانی مدت بر ملت فلسطین بوده و غفلت از آن موضوعی خطیر است. وظیفه علمای دین و روشنفکران در زمینه آگاه کردن امت درباره خطر کوتاهی در حمایت از مردم فلسطین بزرگ است. عدم حمایت از مردم فلسطین خطری برای ملت‌های عرب و اسلامی و فرصتی برای دشمنان است.

الحوثی تصریح کرد: رئیس جمهور کلمبیا از صادرات زغال سنگ کشورش به دشمن صهیونیستی جلوگیری کرد تا در فاجعه مردم فلسطین نقش نداشته باشد، این در حالی است که برخی حکومت‌های  میوه‌ها و مواد غذایی را برای دشمن صادر می کنند.