تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3757050
شناسه : 3757050
تاریخ :
پیشنهاد عجیب مادر اسیر صهیونیست به یحیی السنوار اقتصاد ایران: اظهارات جنجالی مادر یکی از اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین در غزه که با خطاب قرار دادن یحیی السنوار، خواستار تبادل آنها با فرزندان ۵ نفر از مقامات ارشد نظامی و امنیتی صهیونیست شده بود با واکنش گسترده در رسانه های عبری زبان همراه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مادر یکی از اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین در غزه ضمن انتقاد از کارشکنی‌های مکرر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، خواستار تبادل فرزندان 5 نفر از مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی با سایر اسرای دربند در غزه شد.

«دیتسا اور»، مادر «آوینتان اور»، یکی از 109 اسیر صهیونیست دربند مقاومت فلسطین در غزه در برنامه شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد ضعیف کابینه نتانیاهو در پرونده تبادل اسرا اعلام کرد قصد دارد تا پیشنهادی را به «یحیی السنوار»، رئیس دفتر سیاسی حماس ارایه دهد که می‌تواند تغییری اساسی در روند مذاکرات ایجاد کند.

مادر این اسیر صهیونیست با مخاطب قرار دادن السنوار در مقابل دیدگاه مخاطبان و مجریان برنامه گفت: به تو پیشنهاد می‌کنم که به سرعت 109 اسیر ما را به خانه بازگردانی و در مقابل فقط 5 اسیر در اختیار تو قرار خواهیم داد!

وی با اعلام اسامی 5 اسیر مدنظر خود افزود: من به السنوار پیشنهاد می‌کنم که در ازای 109 اسیر حاضر در نوار غزه، پسر «هرتسی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش، پسر «یوآو گالانت»، وزیر جنگ، پسر «یفعمت شومر یروشالمی»، دادستان کل نظامی، پسر رئیس امنیت عمومی و پسر «نیتسان آلون»، نماینده ارتش در مذاکرات تبادل اسرا را پذیرا شوی.

اظهارات جنجالی این زن صهیونیست با واکنش گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان همزمان شد و بسیاری از کاربران شبکه‌های مجازی اقدام به بازنشر این اظهارات مادر اسیر صهیونیست کردند.

انتشار خبر بازگشت اجساد شش اسیر صهیونیست در اواسط هفته گذشته بار دیگر انتقادات در داخل سرزمین‌های اشغالی را از کارشکنی‌ها و مانع تراشی‌های نخست وزیر اسرائیل در مسیر اجرایی شدن توافق تبادل اسرا را تقویت کرده است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس , فلسطین ,

 

بسیاری از خانواده‌های از اسرای صهیونیست در هفته‌های اخیر با سازماندهی راهپیمایی‌های سراسری خواستار تسریع روند توافق تبادل اسرای اسرائیلی و فلسطینی شدند.

انتهای پیام/