تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757043
شناسه : 3757043
تاریخ :
۷۱ پروژه عمرانی و زیرساختی در تربت حیدریه بهره برداری می‌شود اقتصاد ایران: تربت حیدریه- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: همزمان با هفته دولت، ۷۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵۶ میلیارد تومان در تربت حیدریه بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی موسوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب‌تری در جامعه انعکاس یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی بی نظیر خدمت صادقانه به مردم هستند و نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت، ۷۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵۶ میلیارد تومان در شهرستان تربت حیدریه بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

موسوی تاکید کرد: از این تعداد ۶۴ پروژه با اعتبار ۵۲۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: این پروژه‌ها بیشتر در حوزه‌های آب، برق، مخابرات، صنعت و معدن و شهرداری‌ها می‌باشد که از جمله آنها می‌توان به پروژه انتقال آب شرب به تربت حیدریه، پروژه‌های مخابراتی همچون تکنولوژی سایت همراه اول و فیبر نوری و همچنین مجموعه آبی شهر کدکن اشاره کرد.