تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757042
شناسه : 3757042
تاریخ :
۶۱ کیلوگرم مواد مخدر هروئین از یک خودرو در حاجی آباد کشف شد اقتصاد ایران: بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۶۱ کیلو مواد مخدر هروئین از یک خودرو در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه احمدی شهرستان حاجی آباد شب گذشته حین گشت زنی در محور فرعی مازگرد به احمدی به یک دستگاه خودرو پژو به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران و با افزایش سرعت و تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و تیراندازی متقابل به سمت لاستیک‌های خودرو، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی شب، اقدام به فرار کردند که با تلاش صورت گرفته یکی از قاچاقچیان دستگیر شد.

جاویدان اضافه کرد: در بازرسی دقیق از خودرو ۶۱ بسته جمعاً به وزن ۶۱ کیلوگرم مواد مخدر هروئین، دو عدد پلاک خودرو، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش به همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه، یک دستگاه بی سیم دستی کشف و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.