تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757019
شناسه : 3757019
تاریخ :
کمینه دمای اصفهان افزایش می‌یابد اقتصاد ایران: اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان از افزایش یک تا ۲ درجه‌ای کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای ۴۱ درجه سلسیوس امروز گرم‌ترین نقطه استان اصفهان است و بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر، بامداد جمعه خنک‌ترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، بیشینه دمای کلانشهر اصفهان نیز در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار تا اوایل هفته آینده بر روی استان است.

معتمدی ادامه داد: طی این مدت آسمان بیشتر مناطق استان به صورت صاف و در برخی مناطق کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در مناطق شمالی، شرقی و تا حدودی مرکزی استان وزش باد گاهی همراه با گردوخاک محلی، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و در مناطق مستعد و ارتفاعات استان به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان، رگبار پراکنده و رعدوبرق در ساعات عصر و شب پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، بارش رگبار همراه رعد و برق به صورت محلی و نقطه‌ای (در ساعات بعد از ظهر تا شب) مناطقی چون سمیرم، بویین میان دشت، فریدونشهر، خوانسار، دهاقان و گلپایگان را در بر می‌گیرد.