تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757015
شناسه : 3757015
تاریخ :
پیشنهاد هنگفت الهلال برای کانسلو/ شانس بارسلونا کمتر شد اقتصاد ایران: پرافتخارترین تیم لیگ عربستان سعودی با ارائه پیشنهادی چشمگیر برای خرید دفاع راست پرتغالی منچسترسیتی با بارسلونا وارد رقابت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فاصله تنها 8 روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در حالی که تصور می‌شد همه چیز به سوی ماندن ژوائو کانسلو در بارسلونا پیش می‌رود، این بازیکن پرتغالی پیشنهادی دریافت کرده که کار بارسایی‌ها برای جذب این بازیکن را بسیار سخت می‌کند.

طبق گزارش فابریتزیو رومانو؛ خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، تیم فوتبال الهلال عربستان سعودی برای خرید قطعی کانسلو از منچسترسیتی پیشنهادی رسمی به مبلغ 41 میلیون یورویی به منچسترسیتی ارائه کرده که قطعاً می‌تواند نظر این باشگاه را جلب کند.

با این وجود اینکه کانسلو نیز شخصاً حاضر به قبول این پیشنهاد شود، مشخص نیست؛ چرا که او خواهان تمدید حضورش در بارسلونا است. بارسایی‌ها نیز پیش از این تمایل خود را برای عقد قراردادی دوباره با کانسلو ابراز کرده‌اند اما شرایط اقتصادی این باشگاه به آنها اجازه خرید قطعی بازیکن را نمی‌دهد. تیم کاتالان امیدوار بود که مدافع پرتغالی با رد کردن پیشنهادهایش سیتی را مجبور کند که به انتقال دوباره او به بارسا رضایت دهد اما پیشنهادی که الهلال ارائه کرده، ممکن است کانسلو را به سرنوشتی دچار کند که هموطنش، ژوائو فلیکس داشت. فلیکس هم که فصل گذشته به صورت قرضی برای بارسا توپ زد و امیدوار بود یک فصل دیگر در جمع آبی‌و‌اناری‌ها بماند، به دلیل ناتوانی بارسلونا برای خرید قطعی او از اتلتیکومادرید به چلسی پیوست.

کانسلوی 30 ساله اگرچه در برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا جایی ندارد و احتمال بازگشتش به ترکیب منچسترسیتی بسیار ضعیف است، اما قطعاً طرف انگلیسی ترجیح می‌دهد که با یک انتقال قطعی آن هم با کسب درآمدی قابل قبول به همکاری خود با ستاره پیشین تیم‌های یوونتوس و اینتر پایان دهد.

انتهای پیام/