تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757009
شناسه : 3757009
تاریخ :
اطلس مساجد فارس درحال تدوین است اقتصاد ایران: شیراز- رئیس شورای رسیدگی به امور مساجد فارس با بیان اینکه آمار مساجد استان بروز رسانی شده است، گفت: اطلس مساجد استان در حال تدوین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین امیدی صبح پنج شنبه در گردهمایی اصحاب مساجد فارس با بیان اینکه آمار مساجد استان بروز رسانی شده است، گفت: اطلس مساجد استان در حال تدوین است.

وی با اشاره به طرح احیای محلات مسجد محور، ادامه داد: این طرح بزرگ با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی در استان فارس اجرایی شده است.

امیدی همچنین به فعالیت ۴ هزار و ۲۰۰ مبلغ و مبلغه در مساجد استان فارس اشاره کرد و گفت: این نفرات با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان به مساجد اعزام شده اند.

رئیس شورای رسیدگی به امور مساجد فارس افزود: ساخت و احیای خانه‌های عالم مساجد با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام حسین امیدی تصریح کرد: طرح امام محله با حضور ۷۰۰ امام محله، تشکیل شورای صلح و سازش برای حل تعارضات در مسجدها با مشارکت دادگستری، انعقاد تفاهم نامه با اوقاف برای اصلاح هیأت امنا و ارکان مسجد، تعریف آئین نامه‌های برپایی مراسم و آئین‌ها در مساجد و آغاز نهضت پژوهش در مسجدها از این اقدامات است.