تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3757003
شناسه : 3757003
تاریخ :
ترامپ: اوباما چندش‌آور بود/ بایدن و هریس مسببین جنگ اوکراین هستند اقتصاد ایران: نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۵ نوامبر ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در آمریکا در سخنرانی از پشت شیشه ضدگلوله در کارولینای شمالی گفت: اوباما چندش آور بود؛ بایدن و هریس هم مسببین جنگ در اوکراین هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اِن پی آر»، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۵ نوامبر ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در آمریکا، در نخستین تجمع خود در فضای باز پس از سوء قصد ماه گذشته، در کارولینای شمالی از پشت شیشه ضدگلوله در یک کارزار متمرکز بر به اصطلاح امنیت ملی کشورش سخنرانی کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در حوزه سیاست، باراک اوباما رئیس جمهور اسبق و دموکرات کشورش را به دلیل اظهارات شب قبلش در کنگره ملی دموکرات‌ ها «چندش آور» توصیف کرد.

به گزارش «اِن پی آر»، ترامپ؛ «جو بایدن» رئیس جمهور و «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا را به دلیل خروج مرگبار از افغانستان و جنگ در اوکراین و غرب آسیا مقصر دانست.

رئیس جمهور سابق آمریکا که اکنون نامزد حزب جمهوریخواه است، از جمعیتی که در موزه هوانوردی و تالار مشاهیر کارولینای شمالی جمع شده بودند پرسید که آیا سخنرانی های روز سه شنبه اوباما و بانوی اول سابق سابق، میشل اوباما را دیده اند؟

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۵ نوامبر ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در آمریکا خطاب به طرفداران خود در تالار مشاهیر کارولینای شمالی گفت: او به رئیس جمهور شما طعنه می زد. میشل هم همینطور. می‌ دانید، همیشه می‌گویند: آقا، لطفا به سیاست‌ ها (اصول- اخلاق) پایبند باش، شخصی برخورد نکن، اما این افراد تمام شب دارند شخصی برخورد می‌ کنند.