تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756998
شناسه : 3756998
تاریخ :
۶ پرواز اربعین در خدمت زائران استان سمنان اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان از اجرای شش پرواز اربعین در این استان توسط دو فرودگاه بین المللی سمنان و شاهرود خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی سمنان، از اجرای شش پرواز اربعین در این استان توسط دو فرودگاه بین‌المللی سمنان و شاهرود خبر داد.

وی با بیان اینکه تمام این پروازها با استقبال خوب مردم استان سمنان روبرو شده است، افزود: تا پایان ایام اربعین شش پرواز دیگر نیز (بازگشت) در دو فرودگاه استان انجام خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه انجام پروازهای اربعین از مطالبات مردم استان است، تاکید کرد: حضور گردشگران و دانشجویان عراقی در این پروازها همچنین نکته قابل توجهی بود که می‌تواند به استمرار این دست پروازها به کشور عراق کمک کند.

هاشمی همچنین گفت: به شرط استقبال و مطالبه مردم و وجود امکانات و تجهیزات لازم، مقدمات انجام‌پروازهای سیاحتی و زیارتی به سرزمین وحی، عتبات عالیات و سایر استان‌های کشور برنامه ریزی خواهد شد.

گفتنی است دو فرودگاه بین‌المللی شاهرود و سمنان در طول سال متأسفانه بدون پرواز بوده و در سه سال اخیر پروازهای این دو فرودگاه تنها به اربعین خلاصه شده است.