تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756991
شناسه : 3756991
تاریخ :
بهره برداری از ۲۱۳ پروژه عام المنفعه همزمان با هفته دولت در تالش اقتصاد ایران: تالش- فرماندار تالش گفت: همزمان با هفته دولت ۲۱۳ پروژه عام المنفعه با اعتبار بیش از ۴۶۶ میلیارد تومان در شهرستان تالش افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایرج مؤذن در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۱۳ پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیات اینکه ۴۹.۷ درصد از کل پروژه‌ها اختصاص به پروژه‌های عمرانی شهرستان دارد، افزود: ۶۹ طرح عمرانی به پروژه‌های زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد و ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اختصاص یافته است.

فرماندار تالش ادامه داد: شهرداری‌های تابعه نیز با ۲۳ پروژه و اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اختصاص ۱۲.۷ درصد از کل پروژه‌ها در هفته دولت امسال به مردم شهرستان خدمت خواهند کرد.

وی پروژه‌های دهیاری‌های شهرستان تالش را ۱۰۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۶۳۷ میلیون و دویست هزار تومان که شامل ۴ درصد کل پروژه‌های شهرستان عنوان کرد.

فرماندار تالش افزود: در هفته دولت امسال ۸ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان با اختصاص ۶.۴ درصد از کل پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اختصاص ۹.۹ درصد از اعتبار به پروژه‌های اشتغالزایی در شهرستان تالش افزود: دو پروژه اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به ۸ پروژه تسهیلات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۷.۳ درصد از کل پروژه‌های هفته دولت امسال خواهد بود

مؤذن هدف اصلی از این طرح‌ها را کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم دانست و یادآور شد: در سال گذشته ۲۳۱ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۷۷ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در تالش افتتاح شد

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا، میزهای خدمت و نشست‌های پرسش و پاسخ با مردم در نمازهای جمعه و شهرها و روستاها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان دولت بخشی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.