تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3756975
شناسه : 3756975
تاریخ :
برپایی ۹ موکب برای زائرین اربعین حسینی اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر از برپایی ۹ موکب برای زائرین اربعین حسینی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میثم جعفری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر گفت: با همکاری موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و ادارات کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، تعداد 9 موکب در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و کردستان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی برپا شده که به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

جعفری افزود: با توجه به مسیرهای مختلف جهت ورود به کشور عراق، تلاش کردیم جهت رفاه حال زائرین در تمامی مسیرهای منتهی به مرزها چندین موکب برپا کنیم تا پذیرایی و اسکان به بهترین شکل برای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شود. 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در موکبها افزود: علاوه بر خدمات پذیرایی و اسکان، در تعدادی از موکبها برنامه‌های فرهنگی برای زائران تدارک دیده شده است. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در پایان اضافه کرد: این موکبها تا سه روز پس از اربعین حسینی آماده خدمت رسانی به زائرین است.

انتهای پیام/