تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3756952
شناسه : 3756952
تاریخ :
دقیقی: شمس آذر خانه من است/ چادرملو در ضد حملات خطرناک است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: این تیم خانه من است و قصد داریم هر سال تعدادی بازیکن با کیفیت به فوتبال ایران تحویل دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار با چادرملو اظهار داشت: با تیم بسیار خوبی بازی داریم و سرمربی آن یک فرد تحصیل کرده در فوتبال ایران است. چادرملو نشان داده که تیم جنگنده‌ای است و در ضدحملات خطرناک نشان داده است.

او ادامه داد: در این مدت که در خدمت شمس آذر هستیم، همه به دنبال یادگیری و پیشرفت هستند، حق مسلم مردم یزد است که در استان خودشان شاهد بازی تیم چادرملو باشند و امیدوارم امکانات لازم فراهم شود تا مردم یزد لذت ببرند.

سرمربی تیم شمس آذر گفت: ما نسبت به فصل گذشته، ۸۰ درصد از ترکیب خودمان را از دست داده‌ایم، البته سال گذشته نیز همین شرایط را داشتیم و فقط یک بازیکن ما سابقه حضور در لیگ برتر را داشت. این نفرات با کیفیتی که پیدا کردند، با قراردادهای چهار یا پنج برابری به تیم‌های دیگر پیوستند. می‌خواستم به جای بهتری بروم که کیفیت مربیگری خودم را بهتر ثابت کنم. با این حال باید می‌رفتیم تا ملوان انزلی به کار خود ادامه بدهد. فضایی با رفتن من مهیا شد تا نیازهای ملوان برطرف شود. دو هفته پیش به تعداد انگشتان دو دست، بازیکن باکیفیت برای حضور در لیگ برتر نداشتیم. آمدیم تا شمس آذر را از بحران نجات بدهیم. اینجا خانه من است.

او تصریح کرد»: به دنبال این هستیم تا هر سال بازیکنان باکیفیتی را به فوتبال ایران تحویل دهیم و اگر پیشنهاد خوبی از چهار تیم پر هوادار یعنی استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان برای من نیاید، تلاش می‌کنم در همین چرخه به کارم ادامه بدهم.

دقیقی در مورد ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گفت: سردار آزادگان یکی از بهترین چمن‌های استادیوم‌های ایران را دارد. باد در همه جا وجود دارد و شرایط برای دو تیم یکسان است. هر چند مخالف هستم چمنی که برای ما باید در بهترین حالت باشد، به تیم‌های دیگر خدمات بدهد.

سرمربی شمس آذر در مورد وضعیت جذب بازیکن جدید خاطر نشان کرد: ما در جذب بازیکن محدودیت داریم. فکر می‌کردیم کیا زیر ۲۳ سال است و شاید جذب او قطعی نشود.