تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3756948
شناسه : 3756948
تاریخ :
اخباری: امیدوارم در فوتبال ما نگاه عدالت‌واری باشد اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: امیدوارم نگاه عدالت‌وار در همه قسمت‌ها به همه تیم‌ها یک جور باشد. چه در معیار استقرار کمک داور ویدیویی و چه در معیار دادن میزبانی.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی چادر ملو مقابل شمس آذر در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی ناراحت هستم که در شرایط میزبانی خودمان را شروع می‌کنیم که باید در خارج از شهر یزد بازی کنیم. ما باید در نبود تماشاگرانی که انتهای فصل گذشته یار دوازدهم ما بودند و به ما کمک کردند، انرژی مثبتی داشتند و خیلی خوب فوتبال را متوجه می‌شدند و ارتباط خیلی خوبی داشتیم، به دیدار رقیب برویم.

وی افزود:  نبود هواداران ما برای من، بازیکنان، باشگاه و مجموعه ما درد است. می دانم مسئولین در استان ما تلاش می‌کنند که ورزشگاه را برسانند. امیدوارم هر چه زودتر کمک کنند که این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال چادر ملو اردکان در مورد لزوم اجرای عدالت در تایید ورزشگاه‌های محل میزبانی تیم‌ها،  تاکید کرد: امیدوارم تایید کننده‌های ورزشگاه‌ها نگاه عدالت‌‌واری به همه ورزشگاه‌ها داشته باشند. متاسفانه ما هفته گذشته در ورزشگاه نقش جهان بازی کردیم واقعاً اگر بنا بود به سلامت بازیکنان اهمیت داده بشود اجازه برگزاری بازی در آن زمین را نمی‌دادند. ولی خیلی راحت اجازه برگزاری این بازی را دادند. یکی از بازیکنان ما در این زمین مصدوم شد.

اخباری ادامه داد: امیدوارم نگاه عدالت‌وار در همه قسمت‌ها به همه تیم‌ها یک جور باشد. چه در معیار استقرار کمک داور ویدیویی و چه در معیار دادن میزبانی. فکر می‌کنم ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که از میزبانی محروم هستیم.

ادامه دارد...