تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3756907
شناسه : 3756907
تاریخ :
سن سیرو آماده انفجار؛ اولین نمایش طارمی در نبرد حساس اینتر اقتصاد ایران: یک سایت ایتالیایی به اولین بازی تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه خانگی خود پرداخت و در آن از حضور بازیکنانی از جمله مهدی طارمی نام برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینتر در هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا روز شنبه سوم مرداد در ورزشگاه «سن سیرو» میزبان تیم لچه است و این دیدار نخستین حضور مهدی طارمی به عنوان بازیکن اینتر در ورزشگاه خانگی این باشگاه محسوب می‌شود.

سایت «linterista» در مطلبی به این بازی پرداخت و نوشت: بازی حساس در «سن سیرو» مقابل لچه برای اینتر نزدیک است. اینتر که پس از تساوی مقابل جنوا به دنبال جبران است، در مقابل لچه به هدایت «گوتی» قرار خواهد گرفت، تیمی که در اولین بازی خود باخت سنگینی مقابل آتالانتا داشت. این بازی اولین حضور مهدی طارمی در سن سیرو خواهد بود. او در دقایق پایانی بازی با جنوا به میدان رفت، اما این بار برای اولین بار در مقابل هواداران نراتزوری (لقب تیم اینتر) قرار خواهد گرفت.

همچنین شنبه، روز حضور «پیوتر زیلینسکی» هم خواهد بود. به گزارش توتواسپورت، این بازیکن لهستانی به طور منظم به تمرینات تیم بازگشته و این بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و احتمالاً در طول بازی فرصت حضور در زمین را خواهد داشت.