تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756890
شناسه : 3756890
تاریخ :
۱۳ موکب در سنندج به زائران خدمات ارائه می‌دهد اقتصاد ایران: سنندج_فرماندار سنندج گفت: ۱۳ موکب در هفت نقطه شهر سنندج به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع مسؤولان ادارات سنندج به فعالیت‌های انجام شده در ایام اربعین حسینی در شهر سنندج پرداخت و افزود: ۱۳ موکب در هفت نقطه شهر سنندج مشغول ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است.

فرماندار سنندج اضافه کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ستاد اربعین به شهرستان سنندج تخصیص یافته است که این اعتبارات در طول سال نیز برای رفاه حال مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد و بخشی از این اعتبار به تکمیل پروژه‌هایی از جمله روگذر میدان محمدی، جاده سنندج به مریوان و طرح‌های شهرداری حسین آباد و شویشه اختصاص می‌یابد

وی با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای دولت و خدماتی است که به مردم ارائه داده می‌شود.

افتتاح ۱۰۹ پروژه ویژه هفته دولت در سنندج

عسکری با بیان اینکه در شهر سنندج ۱۰۹ پروژه برای بهره برداری در هفته دولت تعریف شده است، افزود: ارزش ریالی این پروژه‌ها ۳۲۶ میلیارد تومان است.

وی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای دولت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله موارد اولویت دار در هفته دولت دانست و بر قدردانی و تکریم از خانواده شهدا توسط ادارات سنندج تاکید کرد.

فرماندار سنندج تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های یاد شده تعدادی پروژه نیز توسط شهرداری سنندج در هفته دولت افتتاح می‌شود.

عسکری همچنین به گرامیداشت روز کارمند پرداخت و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید زمینه تقدیر از کارکنان خود را فراهم کنند تا بستری برای افزایش انگیزه فعالیت در آنها ایجاد شود.

جلب رضایت مردم، ایجاد امیدآفرینی در جامعه، بررسی مشکلات و مطالبات مردم توسط مسؤولان، شرکت مدیران و مسؤولان در نمازهای جمعه و جماعت از دیگر مواردی بود که توسط فرماندار سنندج مورد تاکید قرار گرفت.