تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756359
شناسه : 3756359
تاریخ :
۷ دستگاه موتور سنگین قاچاق در شهریار کشف شد اقتصاد ایران: شهریار- دادستان عمومی و انقلاب شهریار از کشف هفت دستگاه موتور سنگین قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز، برخورد با این جرایم از اولویت‌های مهم دادستانی شهریار است.

وی گفت: در جهت برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان طی یک ماه گذشته این دادستانی اقدام به کشف انواع کالاهای قاچاق و احتکار شده کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: از اقدامات مهم در این حوزه می‌توان به شناسایی تعدادی انبار و محل نگهداری کالاهای قاچاق، هفت دستگاه موتور سنگین، ۳۰۰ کارتن تونر، دو هزار و ۱۷۵ قلم انواع لوازم یدکی، شش هزار و ۱۲۵ قلم تجهیزات عطر، یک هزار و ۴۶۸ قلم انواع بیسکویت و تجهیزات صنعتی آنکه در مجموع به ارزش ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است کشف شد.

وی افزود: ۱۰ نفر از قاچاقچیان در بحث قاچاق کالا که در سطح شهریار اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند.