تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3756327
شناسه : 3756327
تاریخ :
مونوپاد تلسکوپی شیائومی با ریموت‌ کنترل بلوتوثی و قیمت ۲۱ دلار معرفی شد اقتصاد ایران: مونوپاد شیائومی پایه‌ی تلسکوپی ۱٫۶ متری دارد و می‌تواند به ترایپاد تبدیل شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شیائومی مونوپاد (دسته‌ی سلفی) جدیدی به نام Zoom Floor Selfie Stick را با قیمت ۱۴۹ یوان (۲۱ دلار) در بازار چین عرضه کرده است.

مونوپاد شیائومی میله‌ی تلسکوپی آلومینیومی به طول ۱٫۶ متر دارد که دوام و سهولت در عکاسی با زاویه‌ی عریض را ارائه می‌دهد. این دسته به‌عنوان سه‌پایه نیز عمل می‌کند و مکانیزم آزادسازی سریعی دارد که با فشردن یک دکمه به‌طور خودکار باز می‌شود.

مونوپاد شیائومی
مونوپاد شیائومی

ثبات سه‌پایه با ساختار چتری‌شکلی از جنس روی به‌سمت پایه‌ی اصلی آن افزایش می‌یابد. پایه‌های بلند سه‌پایه مساحت تحمل بار را افزایش و احتمال لرزش را کاهش می‌دهند.

علاوه‌بر‌این، سه‌پایه پدهای سیلیکونی ضد‌لغزش دارد که ایستایی بهتری روی زمین فراهم می‌کند و حتی در سطوح ناهموار نیز ثبات بیشتری دارد. برای عکاسی در فضای باز، سه‌پایه سوراخ‌هایی برای میخ‌های کمکی دارد که جداگانه فروخته می‌شوند.

مونوپاد شیائومی

مونوپاد شیائومی به ریموت‌ کنترل بلوتوثی چندمنظوره مجهز است که به‌طور مغناطیسی به دسته می‌چسبد تا از گم‌شدن آن جلوگیری شود. این ریموت‌ کنترل چند عملکرد راحت را ارائه می‌دهد؛ از‌جمله راه‌اندازی سریع دوربین و تعویض بین حالت‌های عکس و ویدئو و بزرگ‌نمایی با دقت ۰٫۱ برابر.

مقالات مرتبط
  • گوگل برای گوشی‌های پیکسل ۹ یک آداپتور ۴۵ وات هم عرضه کرد
  • دستگاه پخش آنلاین بعدی گوگل هیچ شباهتی به کروم‌کست ندارد

کاربران می‌توانند به‌راحتی با یک کلیک بین دوربین‌های جلو و عقب سوئیچ کنند. حداکثر برد ریموت‌ کنترل مونوپاد شیائومی ۱۰ متر است؛ اگرچه برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند بزرگ‌نمایی و تعویض حالت فقط روی گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI پشتیبانی می‌شود.

دسته‌ی سلفی شیائومی گیره‌ی قابل‌چرخش برای قرارگیری گوشی دارد که امکان تنظیم آسان زوایای عکاسی و تغییر بین حالات افقی و پرتره را فراهم می‌کند.