تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756261
شناسه : 3756261
تاریخ :
جمع‌آوری ۲۳ انشعاب غیرمجاز آب در نسیم‌شهر اقتصاد ایران: بهارستان- مدیر امور آبفای نسیم‌شهر از جمع‌آوری ۲۳ انشعاب غیرمجاز آب در این شهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدعلی صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تلاش‌های مستمر امور آبفای نسیم‌شهر و با همکاری دستگاه قضائی، ۲۳ انشعاب غیرمجاز آب در باغ‌ویلاهای منطقه «الورد» شناسایی و جمع‌آوری شد.

مدیر امور آبفای نسیم‌شهر افزود: این انشعابات که از خط انتقال آب چاه‌های شماره ۳۷ و ۳۸ به صورت غیرقانونی برداشت می‌شد، موجب هدر رفت بیش از ۳۵ لیتر آب در ثانیه می‌شد.

وی گفت: با وجود اخطارهای مکرر، برخی افراد سودجو همچنان به برداشت غیرمجاز آب از این خط انتقال اقدام می‌کردند، به همین دلیل، با هماهنگی دستگاه قضائی و تشکیل پرونده قضائی، نسبت به جمع‌آوری این انشعابات و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شد.

صالحی افزود: ۱۳ نفر از مالکان باغ‌ویلاهای متخلف دستگیر و با قرار وثیقه آزاد شدند، همچنین، ۳ نفر دیگر به پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم شدند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با انشعابات غیرمجاز آب به صورت جدی در دستور کار این امور قرار دارد، از همکاری دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط قدردانی کرد.