تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3756232
شناسه : 3756232
تاریخ :
با وجود باخت مقابل ازبکستان به بازیکنانم افتخار می کنم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: مستحق صعود به فینال کافا بودیم اما با وجود شکست مقابل ازبکستان به بازیکنانم افتخار می کنم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نوجوانان مقابل ازبکستان و ناکامی در صعود به فینال تورنمنت کافا ۲۰۲۴ گفت: ابتدا صعود ازبکستان به فینال را به این تیم تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم نیز افتخار می‌کنم. نباید فراموش کنیم این دومین بازی تیم ملی نوجوانان ایران از زمان تشکیلش است. همین که بازیکنان ما بیش از ۹۰ دقیقه تمام برنامه‌های تیم را اجرا، مبارزه و برای تیمشان تلاش کردند، باعث افتخار است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران افزود: روز قبل از بازی با ترکمنستان حدود ۱۰ بازیکن تیم ما دچار یک بیماری ویروسی شدند و امروز هم با بدنی تحلیل رفته و جسمی بیمار وارد زمین شدند. افتخار می‌کنم تیمی دارم که مقابل تیم خوب ازبکستان، چنین نمایشی ارائه کرد. شانس‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم اما زیبایی‌های فوتبال این است که پس از این همه فرصت، روی شوت از راه دور بازیکن حریف و کار زیبای ازبکستان گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: هنوز در ابتدای راه هستیم و امیدوارم در آینده بهتر شویم. به عنوان دومین بازی از زمان آغاز به کار تیم، نمایش خوبی داشتیم.

چمنیان عنوان کرد: تیم ما می‌توانست شایسته قهرمانی باشد. مقابل ازبکستان هم نمایش‌مان خوب بود و به ویژه در نیمه دوم شانس‌های گلزنی داشتیم. این هم جزئی از جذابیت‌های فوتبال است که یک روز تیمی با موقعیت‌های بیشتر برنده نمی‌شود. امروز ازبکستان از محدود شانس‌های خود و یک شوت از راه دور استفاده کرد و توانست برنده شود. بار دیگر به این تیم تبریک می‌گویم.