تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756226
شناسه : 3756226
تاریخ :
تمهیدات لازم برای تسهیل بازگشت زائران اندیشیده شده است اقتصاد ایران: اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: با توجه به آغاز موج برگشت زائران اربعین حسینی (ع) تسهیل در ترددها و اجرای طرح‌های ترافیکی در دستور کار پلیس است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد مراونه عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: تکریم و احترام به زائران همایش پیاده روی اربعین حسینی (ع) از وظایف همه دستگاه‌های خدمات رسان است، وضعیت خدمت رسانی در مرز چذابه مطلوب و تردد زائران حسینی روان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی در ادامه به تلاش جهاد گونه مأموران پلیس اشاره کرد و گفت: از ایثارگری تمامی کارکنان پلیس که در گرما با عشق و شبانه‌روزی به زائران خدمات رسانی می‌کنند تقدیر می‌کنم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد: تمهیدات لازم برای پذیرش و استقبال از بازگشت زائران اندیشیده شده و امیدواریم عزیمت و برگشت زائران به آرامی و در کمال سلامت و امنیت انجام شود.

سرهنگ مراونه با تاکید بر آمادگی پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان جهت ارائه خدمات در مسیر برگشت زائران، از آنان خواست ضمن همکاری با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با استراحت کافی رانندگی کنند و از عجله و شتاب حین پرهیز کنند تا در کمال سلامت به مقصد برسند.