تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3756216
شناسه : 3756216
تاریخ :
آمادگی نهاد وکالت برای همکاری با وزارت دادگستری اقتصاد ایران: ریس اسکودا با تبریک انتخاب وزیر دادگستری از آمادگی نهاد وکالت برای همکاری با وزارت دادگستری برای تحقق اهداف عالیه نظام قضایی و بهبود فرآیندهای حقوقی در کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر کوشا رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در نامه‌ای خطاب به وزیر دادگستری، ضمن تبریک انتخاب وی به این منصب و کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، از آمادگی این اتحادیه برای همکاری با وزارت دادگستری برای تحقق اهداف عالیه نظام قضائی و بهبود فرآیندهای حقوقی در کشور خبر داد. متن کامل پیام به این شرح است:

«امین‌حسین رحیمی

وزیر محترم دادگستری

با سلام و احترام؛

کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر دادگستری، که گواه بر توانمندی، دانش و تجارب ارزشمند شما در عرصه‌های حقوقی و قضائی است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

امیدواریم با حضور شما در این جایگاه خطیر، گام‌های مؤثری در جهت تقویت عدالت قضائی و ارتقا نظام حقوقی کشور برداشته شود.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نمایندگی از جامعه وکلای کشور آماده هرگونه همکاری و تعامل سازنده با وزارت دادگستری در راستای حفظ و تحقق حقوق شهروندان و اعتلای عدالت در کشور است و امیدواریم در سایه مدیریت مدبرانه و همراهی جنابعالی، شاهد تحقق اهداف عالیه نظام قضائی و بهبود فرآیندهای حقوقی در کشور باشیم.

از درگاه خداوند متعال، برای شما در این مسؤولیت خطیر، توفیق روزافزون و موفقیت در خدمت به عدالت و حقوق مردم را مسالت دارم.

جعفر کوشا

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران»