تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3756158
شناسه : 3756158
تاریخ :
عملیات موفق گردان‌های قدس در کرانه باختری علیه پهپاد صهیونیستی اقتصاد ایران: گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از عملیات موفق مبارزان این گردان‌ها در کرانه باختری علیه یکی از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها عملیات موفق دیگری را در کرانه باختری رقم زده‌اند.

بر اساس این بیانیه مبارزان گردان «طوباس» وابسته به گردان‌های قدس موفق شده‌اند در قالب عملیات طوفان الااقصی یکی از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کنند.

گردان‌های قدس تصریح کرد که این عملیات طی مقابله مبارزان گردان طوباس با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عقابا» و محاصره یکی از خانه‌ها از سوی نظامیان صهیونیست صورت گرفته است.

همچنین گردان‌های قدس تصریح کرد که به دلایل امنیتی از بیان جزئیات و چگونگی سرنگونی این پهپاد خودداری می‌کند.

روز دوشنبه نیز گردان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان گردان نابلس وابسته به این گردان‌ها توانسته‌اند یکی از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز نابلس در کرانه باختری سرنگون کنند.

گردان‌های قدس تصریح کرد که این پهپاد صهیونیستی در جریان یک ماموریت تروریستی صهیونیستی بر فراز نابلس از سوی مبارزان گردان نابلس سرنگون شده است.

با توجه به این بیانیه، این پهپاد از نوع «دی آر سی ۴» بوده و از سوی پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی استفاده می‌شده است.