تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3756147
شناسه : 3756147
تاریخ :
انتشار بتای One UI 7.0 برای گوشی‌های سامسونگ ظاهراً تا ماه میلادی آینده به تعویق افتاده است اقتصاد ایران: احتمالاً توسعه‌ی نسخه‌ی بتای One UI 7.0 هنوز به‌پایان نرسیده است و سامسونگ تا ماه آینده‌ی میلادی قصد ندارد آن را منتشر کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گزارش سم‌موبایل، انتظار می‌رفت که نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 7.0 در ماه میلادی جاری منتشر شود؛ اما ظاهراً توسعه‌ی جدیدترین رابط کاربری سامسونگ هنوز به‌پایان نرسیده است و کره‌ای‌ها انتشار آن را تا ماه سپتامبر (شهریور و مهر) به‌تعویق انداخته‌اند.

درحال‌حاضر، تاریخ دقیقی برای انتشار بتای One UI 7.0 برای گوشی‌های سامسونگ وجود ندارد و به‌احتمال زیاد گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ و سری گلکسی S24 از اولین دریافت‌کنندگان آن خواهند بود.

مقاله‌های مرتبط
  • تغییراتی بزرگ در راهِ رابط کاربری سامسونگ؛ تصاویری از One UI 7 فاش شد
  • لیست همه تغییرات One UI 7 لو رفت؛ گوشی‌های سامسونگ آپدیت بزرگی دریافت می‌کنند
  • سامسونگ در حال تست One UI 7 و اندروید ۱۵ برای گلکسی A54، A53 و A73 است

به‌نظر می‌رسد که دلیل چنین تأخیری انتشار به‌روزرسانی OneUI 6.1.1 برای برخی از مدل‌های گوشی سامسونگ است. احتمالاً روند انتشار به‌روزرسانی از کره‌‌‌جنوبی آغاز خواهد شد و سپس کاربران آلمانی، هندی، بریتانیایی و آمریکایی به آن دست خواهند یافت. شاید به‌روزرسانی مذکور در چین هم منتشر شود.

رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۵ است و در‌مقایسه‌با نسخه‌ی کنونی دستخوش تغییرات عظیمی خواهد شد. برای شرکت در برنامه‌ی بتا باید به اپلیکیشن Samsung Members مراجعه کرد.