تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3756098
شناسه : 3756098
تاریخ :
کنترل مرزهای اربعین؛ پلیس با سگ‌های موادیاب در کمین قاچاقچیان اقتصاد ایران: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کنترل مرزهای اربعین خبر داد و گفت: پلیس با سگ‌های موادیاب در کمین و رصد قاچاقچیان موادمخدر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره تدابیر ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرزهای اربعین گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای حفظ امنیت و سلامت زائرین اربعین حسینی، تدابیر ویژه‌ای برای کنترل دقیق‌تر مرزها اتخاذ کرده است. این تدابیر شامل استفاده از فناوری‌های نوین برای شناسایی و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور عراق است.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای زائرین و اهمیت بالای این رویداد مذهبی، پلیس مبارزه با مواد مخدر در تمامی مرزهای مرتبط با عراق، به صورت شبانه‌روزی و مستمر فعالیت دارد. این نیروها با تجهیز به دستگاه‌های پیشرفته و بهره‌گیری از سگ‌های موادیاب، کنترل و بررسی محموله‌ها و افراد را با دقت بیشتری انجام می‌دهند.

سردار کاکاوند بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر از تجهیزات خاصی برای شناسایی مواد مخدر و جلوگیری از حمل آن توسط افراد سودجو استفاده می‌کند. این اقدامات، علاوه بر ایجاد امنیت، باعث تسهیل و تسریع عبور و مرور زائرین نیز می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: این تدابیر به منظور جلوگیری از هرگونه تهدید و آسیب احتمالی به زائرین و همچنین حفظ سلامت عمومی در این ایام به کار گرفته شده است که تمامی مرزها تحت پوشش کامل قرار گرفته و نظارت‌ها به صورت مستمر و بدون وقفه انجام خواهد شد.