تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3756097
شناسه : 3756097
تاریخ :
تثبیت اراضی کشاورزی تا پایان امسال به ۸۰ درصد خواهد رسید اقتصاد ایران: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد تثبیت اراضی کشاورزی صورت گرفته و تا پایان امسال این عدد به ۸۰ درصد خواهد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوه گفت: خوشبختانه در استان مرکزی شاهد اقدامات خوبی هستیم و به حکایت آمار و ارقام حرکت رو به جلو داشتیم.

وی اظهار داشت: نکته‌ای که قابل ذکر است موضوع چرخش و گزینش مدیران و استفاده از مدیران جوان و کارآمد است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: در همه‌ی استان‌ها باید نیروهای علاقه‌مند به خدمت و صاحب صلاحیت شناسایی و بکارگیری شوند تا امور مربوط به مردم و پیشبرد برنامه‌های تحول و تعالی با نظم و سرعت پیگیری شود.

بابایی در خصوص اقدامات مربوط به قانون حدنگاری در استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد تثبیت اراضی کشاورزی صورت گرفته و تا پایان امسال این عدد به ۸۰ درصد خواهد رسید.

در این دیدار احمدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت حدنگاری در این استان از حمایت‌های رئیس سازمان که موجب تغییر نگرش و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم شده است قدردانی کرد.

شایان ذکر است بابایی پس از این دیدار با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز با کارکنان و همچنین مراجعه کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.