تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756078
شناسه : 3756078
تاریخ :
قم در ایام اربعین میزبان زائران ملیت‌های مختلف جهان است اقتصاد ایران: قم- مسوول کمیته مردمی ستاد قرارگاه اربعین قم گفت: هرساله زائرانی از کشورهای جهان در مواکب استان قم اسکان یافتند و امسال نیز میزبان زائران غیر ایرانی هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قربانی کرم ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اسکان زائران اربعین حسینی در استان قم فقط در یک محل متمرکز مستقر نشدند و این مواکب به صورت شبانه روزی به عنوان عمود اول در حال خدمت رسانی هستند.

مسؤول کمیته مردمی ستاد قرارگاه اربعین قم بیان کرد: زائرانی که برای استراحت به قرارگاه شاه جمال در قم مشرف شدند، از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می‌شوند و نیروی درمان این موکب در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی به زائران ایرانی و غیر ایرانی خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچون سنوات گذشته دستگاه‌های دولتی و نظامی استان قم همراه ستاد اربعین بودند و در این مدت بازدیدهایی از قرارگاه اربعین استان قم داشتند.

قربانی کرم ادامه داد: بر اساس آمار و گزارش‌ها از زمان آغاز به کار قرارگاه اربعین استان قم تا روز گذشته نزدیک به ۲۴ هزار نفر در ۵۰ موکب مستقر در اقصی نقاط استان اسکان یافتند.

مسؤول کمیته مردمی ستاد قرارگاه اربعین قم خاطرنشان کرد: هرساله زائرانی از کشورهای مختلف جهان نظیر آذربایجان، کشورهای اروپایی، آمریکایی و روسیه در مواکب استان قم اسکان یافتند و امسال نیز میزبان زائران غیر ایرانی هستیم.