تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3756073
شناسه : 3756073
تاریخ :
عملیات پهپادی حزب‌الله علیه انبارهای لوجستیکی ارتش اسرائیل اقتصاد ایران: حزب الله لبنان از عملیات پهپادی علیه انبارهای لوجستیکی و محل استقرار فرماندهان، افسران و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از عملیات پهپادی این جنبش علیه انبارهای لوجستیکی و محل استقرار فرماندهان، افسران و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل خبر داد.

در بیانیه پنجم حزب الله لبنان آمده است که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه البقاع،‌ رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه با چند پهپاد انتحاری مقر لشکر ذخیره شمالی، پایگاه مرکزی ذخیره لشکر الجلیل، انبارهای لوجستیکی رژیم صهیونیستی، محل استقرا فرماندهان و افسران و نظامیان رژیم صهیونیستی را در عمیعاد هدف قرار داده و پهپادها به دقت به اهداف اصابت کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در چهارمین بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، امروز چهارشنبه سایت نظامی «حدب یارون» را برای بار دوم هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود آورده است که رزمندگان مقاومت اسلامی، امروز چهارشنبه سایت نظامی حدب یارون ارتش اسرائیل را با پهپاد انتحاری هدف قرار داده و پهپاد مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حزب الله لبنان امروز  در دومین بیانیه‌ خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و مقاومت آن و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه البقاع، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه پایگاه لوجستیکی «تسنوبار» ارتش اسرائیل را در جولان اشغالی سوریه با چندین راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در اولین بیانیه نیز اعلام کرد که گروهی از نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل را در اطراف  پادگان «زرعیت» در نزدیکی مرز لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

انتهای پیام/