تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3756065
شناسه : 3756065
تاریخ :
فرهادیان قائم مقام شبکه ورزش شد اقتصاد ایران: در حکمی از سوی مدیر شبکه ورزش سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آرش فرهادیان به سمت قائم مقام این شبکه منصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حکمی از سوی سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، آرش فرهادیان به عنوان قائم مقام این شبکه منصوب شد.

فرهادیان  تهیه‌کننده، مجری و گزارشگر با سابقه شبکه‌های سه و ورزش سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پیش از این مسئولیت مدیریت گروه ورزش صدا و سیمای مرکز خوزستان را برعهده داشت.

از دیگر سوابق مدیریتی فرهادیان می‌توان به مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان، دبیر و عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، عضوشورای مرکزی ضد دوپینگ وزارت ورزش و جوانان، رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو، رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو و مدیر روابط عمومی فدراسیون تکواندو اشاره کرد.

فرهادیان دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد ادبیات تطبیقی است و در مقطع دکترا نیز در رشته زبان و ادبیات فارسی در مرحله دفاع از رساله خود است.

انتهای پیام/