تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3756049
شناسه : 3756049
تاریخ :
رزبری‌پای + نمایشگر جوهرالکترونیکی = یک تابلو عکس جذاب [تماشا کنید] اقتصاد ایران: شخصی خلاق با استفاده از رزبری‌پای و صفحه‌نمایش جوهرالکترونیکی، قاب‌عکس جذابی ساخته است که تصاویر را از فضای ابری به‌طور خودکار نمایش می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

قاب عکس‌های ثابت و تکراری را فراموش کنید، زیرا اکنون می‌توانید قاب عکس شخصی و جذابی داشته باشید که به‌صورت خودکار تصاویر را تغییر می‌دهد. اگرچه قاب عکس‌های دیجیتال زیادی وجود دارند که می‌توانند به عکس‌های شما جان ببخشند، اما ساختن قاب عکس با دست خودتان لذت دیگری دارد. یکی از کاربران ردیت با ترکیب رزبری‌پای، نمایشگر رنگی جوهرالکترونیکی و سرویس Google Photos، قاب عکس فوق‌العاده‌ای ساخته است که نشان می‌دهد پروژه‌های DIY (خودت انجام بده) چقدر می‌توانند جذاب باشند.

پروژه‌ی جالب قاب‌ عکس رزبری‌پای را کاربری با نام Tymotex در ردیت به‌اشتراک گذاشته است. Tymotex با انتشار پستی در انجمن Raspberry Pi اشاره می‌کند این پروژه را به‌عنوان هدیه‌ای برای شریک زندگی‌اش ساخته است.

قاب عکس Tymotex از نمایشگر رنگی جوهر الکترونیکی برای نمایش تصاویر بهره می‌برد و عکس‌ها را از سرویس ذخیره‌سازی ابری دریافت می‌کند. رزبری‌پای هر ساعت تصویر جدیدی از حافظه‌ی ابری دریافت می‌کند و آن را نمایش می‌دهد. نکته‌ی جالب‌تر اینکه هر تصویر جدیدی که به سرویس ابری اضافه شود، به‌طور خودکار وارد مجموعه تصاویر قابل‌نمایش می‌شود.

مقالات مرتبط:
  • شخصی روی بورد رزبری پای، خنک‌کننده مایع نصب کرده است؛ چرا که نه!
  • پروژه هیجا‌ن‌انگیز: مدل غول‌پیکر کنسول قدیمی گیم بوی

اگر مشتاق هستید درمورد پروژه‌ی جذاب Tymotex بیشتر بدانید، می‌توانید پشت صحنه‌ی طراحی آن را در وبلاگ InkMemories ببینید. همچنین، دستورالعمل‌های راه‌اندازی و کدهای مورد نیاز در صفحه‌ی گیت‌هاب InkMemories منتشر شده‌اند.