تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3756037
شناسه : 3756037
تاریخ :
سال گذشته ۳۰ جلد کتاب در شهرستان اردستان رونمایی شد اقتصاد ایران: اردستان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان گفت: سال گذشته از بیش از ۳۰ جلد کتاب در شهرستان اردستان رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان امامدادی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یکسال گذشته با توجه به مسائل و مشکلات موجود، تعداد ۴ نمایشگاه کتاب در شهرستان برگزار شده همچنین در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز حضور داشتیم که رونمایی از کتاب و معرفی مشاهیر اردستان نیز انجام شد.

وی افزود: نمایشگاه‌های متعددی همچون فرهنگ مکتوب شهرستان و عکس محرم برگزار شد سال گذشته در پیاده‌روی جاماندگان اربعین موکب فرهنگی اداره ارشاد شهرستان برپا شد که استقبال قابل توجهی را از سوی همشهریان داشتیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته از بیش از ۳۰ جلد کتاب در شهرستان اردستان رونمایی شد همچنین در یک‌سال گذشته حدود ۶ محفل ادبی و شعرخوانی همراه با دو مورد نمایشگاه نقاشی برگزار شد.

امامدادی تصریح کرد: در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شهرستان نیز اداره فرهنگ و ارشاد غرفه فرهنگی خواهد داشت که عکس و نقاشی‌هایی نیز برای افراد خواهیم داشت.