تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3756021
شناسه : 3756021
تاریخ :
ورود ۳ میلیون زائر خارجی به عراق طی ۱۴ روز اقتصاد ایران: همزمان با تأکید مقامات نظامی عراق بر تقویت توانمندی‌‌های نیروهای این کشور، اداره نظارت بر گذرگاه‌های عراق اعلام کرد که طی ۱۴ روز گذشته ۳ میلیون زائر خارجی وارد این کشور شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اداره نظارت بر گذرگاه‌های عراق اعلام کرد که طی 14 روز گذشته 3 میلیون زائر خارجی وارد این کشور برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین علیه السلام شده‌اند که بیشتر این افراد از ایران بوده‌اند.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی این اداره، مرز مهران، شلمچه و خسروی بیشترین میزان تردد زوار را داشته‌اند. شهروندان پاکستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان از جمله کشورهایی هستند که از مرزهای ایران وارد عراق شده‌اند.

اربعین حسینی 1403 , کشور عراق ,

تاکید بر اجرای موفق طرح امنیتی ویژه اربعین

ثابت العباسی، وزیر دفاع  عراق تاکید کرد که طرحهای امنیتی ویژه زیارت اربعین با موفقیت در حال اجراست. وی به نیروهای تابعه دستور داد توانمندی های دفاعی را در ایامی که زیارت اربعین به اوج خود می رسد، تقویت کنند.

العباسی در کنفرانس مشترک با عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق در کربلای معلی اعلام کرد که با حضور در مقر فرماندهی عملیات کربلای معلی، در جریان طرح امنیتی ویژه زیارت اربعین امام حسین(ع) قرار گرفته است. وزیر دفاع عراق ابراز امیدواری کرد که زیارت میلیونی اربعین به بهترین وجه ممکن انجام شود.

انتهای پیام/