تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3756020
شناسه : 3756020
تاریخ :
استارت بازیکن لالیگایی در تمرین آبی‌ها اقتصاد ایران: بیفوما بازیکن سابق اسپانیول اسپانیا در تمرین استقلال خوزستان حضور پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه:‌ تیِوی بیفوما وینگر کنگویی فرانسوی استقلال خوزستان در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و خیلی زود با بازیکنان این تیم ارتباط برقرار کرد و شرایط خوبی را در تمرین آبی‌ها پشت سرگذاشت.

بیفوما ۳۲ ساله که سابقه بازی در باشگاه‌های مطرحی چون اسپانیول، لاس‌پالماس، وست برومویچ، باستیا و بورسااسپور را در کارنامه دارد می‌تواند یکی از خریدهای خوب لیگ برتر ایران باشد و با عملکرد خوب خود کیفیت بالاتری را به لیگ ایران منتقل کند، با توجه به پستی که این بازیکن به میدان می‌رود و رزومه قابل توجهی که در اختیار فوتبال‌دوستان خوزستانی در انتظار رونمایی از یک بازیکن تکنیکی و سریع در تیم خود خواهند بود.

این وینگر با تجربه سابقه بازی در تیم ملی جوانان و امید فرانسه را دارد اما در رده بزرگسالان برای تیم ملی کنگو بازی کرده و سابقه کاپیتانی دارد، سابقه حضور در لالیگا اسپانیا را هم در کارنامه خود دارد و در بین بازیکنان خارجی استقلال خوزستان از رزومه قوی‌تری بهره می‌برد.

استارت بازیکن لالیگایی در تمرین آبی‌ها

به احتمال زیاد این بازیکن با تصمیم بوژوویچ در بازی با گل‌گهر سیرجان به میدان برود و شرایط هجومی بهتری را برای استقلال خوزستان رقم بزند.