تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3756005
شناسه : 3756005
تاریخ :
وزیر خارجه ژاپن به «عراقچی» تبریک گفت اقتصاد ایران: وزیر امور خارجه ژاپن امروز به وزیر جدید امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام توکیو، «یوکو کامیکاوا» (Yoko KAMIKAWA) وزیر خارجه ژاپن امروز چهارشنبه با ارسال نامه‌ ای، به سید عباس عراقچی وزیر جدید امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

بر اساس اعلام وبگاه وزارت خارجه ژاپن، «یوکو کامیکاوا» وزیر امور خارجه این کشور نامه تبریکی به دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز آغاز به کار کرد؛ ارسال نمود.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه ژاپن در این خصوص آمده است: «کامیکاوا» در این نامه ابراز امیدواری کرد که ایران نقش سازنده‌ تری در جهت صلح و ثبات در خاورمیانه (غرب آسیا) و پیشبرد همکاری‌ ها با جامعه بین‌ المللی ایفا کند.

بیانیه توکیو می افزاید: وزیر کامیکاوا همچنین اظهار داشت که به دنبال همکاری با عراقچی وزیر امور خارجه جدید و سفیر سابق ایران در ژاپن برای توسعه بیشتر روابط دوجانبه بر اساس روابط دوستانه تاریخی و همکاری نزدیک به منظور کاهش تنش ها و ایجاد ثبات در روابط دوجانبه است.