تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755991
شناسه : 3755991
تاریخ :
۱۵۶ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در میامی افتتاح می شود اقتصاد ایران: میامی_ فرماندار میامی از افتتاح ۱۵۶ طرح عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در میامی خبر داد و گفت: برای این طرح ها سه هزار و ۹۲ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات فرمانداری میامی بابیان اینکه طی هفته دولت سال جاری ۱۵۶ پروژه در سطح شهرستان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: ۱۵۲ پروژه عمرانی و چهار طرح سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها سه هزار و ۹۲ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این طرح‌ها برای ۲۱ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

فرماندار میامی بابیان اینکه آغاز عملیات اجرایی ۱۶ طرح طی هفته دولت سال جاری آغاز خواهد شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح‌ها دو هزار و ۹۳۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال است.

آشوری بابیان اینکه در مجموع ۱۷۲ طرح عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در میامی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: بیشترین طرح‌ها با ۶۳ مورد با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال مربوط به جهاد کشاورزی است.

وی بابیان اینکه طرح اینترنت پر سرعت برای میامی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریالی در دستور کار است، افزود: در حوزه کلنگ زنی نیز توزیع برق با شش طرح و اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال بیشترین پروژه را دارد.