تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3755966
شناسه : 3755966
تاریخ :
برگزاری یادواره شهدای «غریب در اسارت» شهرستان‌های تهران اقتصاد ایران: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری اولین یادواره ۱۲ شهید غریب در اسارت شهرستان‌های استان تهران در روز پنجشنبه اول شهریور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهره تبیریی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اولین یادواره ۱۲ شهید غریب در اسارت شهرستان‌های استان تهران با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان سرافراز و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم پنج‌شنبه اول شهریور از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری با حضور خانواده ۱۲ شهید غریب در اسارت برگزار می‌شود. همچنین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان گفت: امسال در شهرستان‌های استان تهران، مراسم تجلیل از آزادگان و خانواده‌های ایشان نیز برگزار و از مقام صبر و استقامت آن‌ها تجلیل شد. یک‌هزار و ۳۸۷ آزاده در دوران دفاع مقدس، از اسناد افتخار مردم شهرستان‌های استان تهران است.