تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3755870
شناسه : 3755870
تاریخ :
تکمیل باغ راه شهید قنبرزاده تا پایان مهر ماه اقتصاد ایران: معاون شهردار منطقه ۷ تهران از تکمیل باغ راه شهید قنبرزاده در این منطقه در راستای اجرای طرح های توسعه محله ای خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی علیپور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: بهسازی باغ راه قنبرزاده، حدفاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا خیابان خرمشهر یکی از پروژه‌های توسعه محله‌ای این منطقه است که در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: این پروژه شامل نصب نیمکت، ۱۰۰ پایه چراغ، اصلاح کف سازی و مناسب سازی معبر بوده است که تاکنون پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته و با برنامه‌ریزی های انجام شده تا پایان مهر ماه به اتمام خواهد رسید.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به احداث باغ راه بهار شیراز در این منطقه در سال گذشته، یادآور شد: این باغ راه از کوچه عبدالکریم شریعتی تا میدان بهار شیراز قرار داشته و عملیات عمرانی آن در چند فاز اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز نخست بحث فضای سبز، نیمکت و سطل زباله بود و در فاز بعدی نورپردازی و نصب المان در این باغ راه اجرایی شد. نصب سایبان برای استراحت عابران و شهروندان و همچنین نصب تابلو برای معرفی تهران قدیم در ابتدای این باغ راه از دیگر اقداماتی بود که اجرا شد.