تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3755862
شناسه : 3755862
تاریخ :
مراسم پیاده روی دلدادگان حسینی در سمنان برگزار می شود اقتصاد ایران: سمنان- آیین معنوی پیاده روی دلدادگان اربعین در شهرستان سمنان روز یکشنبه چهارم شهریورماه همزمان با دیگر نقاط استان برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معنوی پیاده روی دلدادگان حسینی (ع) موسوم به جاماندگان اربعین همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی در سمنان با حضور باشکوه مردم متدین و ولایتمدار این شهرستان برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اعلام کرده که این مراسم روز یکشنبه چهارم شهریورماه ساعت هشت صبح برگزار خواهد شد.

مردم متدین و خداجوی شهرستان سمنان می‌توانند در مراسم معنوی پیاده روی دلدادگان حسینی از از میدان امام علی (ع) به سمت مصلی امام علی (ع) شهر سمنان حضور یابند.

همچنین موکب‌های پذیرایی، فرهنگی، رسانه‌ای، خدمت رسانی، ایستگاه سلامت و نقاشی و هنرمندان و… در زمره برنامه‌های جانبی آئین راهپیمایی دلدادگان حسینی در شهرستان سمنان خواهد بود.

مراسم عزاداری ایام آخر ماه صفر نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام علیزاده (مدیر کل اوقاف استان سمنان) حجت‌الاسلام عباسعلی قدرتی و حجت‌الاسلام محمد نجم به مدت ۱۵ شب بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه اعظم سمنان برقرار است و مردم متدین و خداجوی عاشق اهل بیت (ع) در سمنان می‌توانند در این مراسم نیز حضور یابند.

قرار است راهپیمایی دلدادگان اربعین حسینی در دیگر نقاط استان سمنان نیز برگزار شود که به محض مشخص شدن برنامه کلی، از طریق خبرگزاری مهر استان سمنان اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

سال گذشته این مراسم نمادین و معنوی در هشت شهرستان و ۲۰ شهر استان سمنان با حضور پرشور مردم برگزار شد.